The Divergent Series: Allegiant Official Sneak Peek #1 (2016) – Shailene Woodley Movie HD

127,441 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2,138 votes, average: 4.13 out of 5)
Loading...


Beatrice Prior and Tobias Eaton venture into the world outside of the fence and are taken into protective custody by a mysterious agency known as the Bureau of Genetic Welfare.

99 Comments:

  1. That was pointless ?

  2. Another divergent movie bruh

  3. Legit, is there anyone who gives a shit about these movies?

  4. A movie no one cares about

  5. 7 seconds…. Really?

  6. Gosh this looks nothing like in the books

  7. I hate those sneak peeks
    either show the full trailer or at least make these sneak peeks 25 sec?lol

  8. Don’t click Read more
    ░░░░░░▄▀▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
    ░░░░░█▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
    ░░░░█▒▒▄▀▀▀▀▀▄▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▀▀▀▀▀▀▄
    ░░▄▀▒▒▒▄█████▄▒█▒▒▒▒▒▒▒█▒▄█████▄▒█
    ░█▒▒▒▒▐██▄████▌▒█▒▒▒▒▒█▒▐██▄████▌▒█
    ▀▒▒▒▒▒▒▀█████▀▒▒█▒░▄▒▄█▒▒▀█████▀▒▒▒█

    You are a rebel, i like you

  9. DJ Khaled: Another one

  10. People still care about this franchise?

  11. Well that was delightful

  12. вадим орлов

    divergent insurgent allegiant intelegent

  13. Coming soon Divergence Prequels:
    The Divergent Series: Intelligent
    The Divergent Series: Convergent
    The Divergent Series: Urgent

  14. Walrus is in the Matrix

    Oh shit I just remembered
    THIS ISN’T EVEN THE FINAL ONE

  15. I think it looks great. -.-

  16. next movie : detergent

  17. I hate the director of insurgent and the allegiant and “ascendent” movies
    with a passion!

  18. Spent more time on making sure that the title rhymed than they did on the
    movie

  19. this movie like maze runner 2. very disapointed.

  20. My God, does anyone even care about these series now? They are not half as
    good as Hunger Games, and it actually ended up being lot worse than Maze
    Runner, which came later.

  21. Why in the hell is her hair blonde?

  22. Should be called the Hunger Lame.

  23. God! I want to watch more than this little video??

  24. Does anyone else want to say The Divergent Series: Allergic instead? Idk
    why..

  25. I struggled to watch the first movie, I couldn’t watch 30 minutes of the
    second 1. Does anyone else find the movie really boring and annoying to
    watch? Or maybe it’s just bad acting but i hate these movies.

  26. Cade meu pão tinka?

    acho q o diretor n leu nem 2 páginas do livro,pq tendi nada desse trailer

  27. What a shit franchise…

  28. Que chegue logo o trailer completo

  29. lol what a shit franchise. just die already

  30. the book is so damn different

  31. this looks awesome. can’t wait

  32. Didn’t one of these came out like last month?

  33. I don’t even remember what happened in the 2nd one.

  34. Who’s even interested on this?

  35. The thumbnail gave away even more than the trailer itself.

  36. That gives away *everything*!

  37. Already?! Well… That was fast. This series is kinda boring anyways

  38. Tris :c

  39. Thanks for showing the whole movie!!

  40. The Divergent anthology series:
    Regent
    Convergent
    Detergent
    Conservant
    Beligerent
    Protectant

  41. Such a pretentious movie series.

  42. I hope that chick makes some good porn before she gets ugly and outdated

  43. Why does tris have to die?? ;(

  44. …LOL

  45. MY BBYS

  46. IS IT JUST ME OR I THOUGHT I SAW JEANINE KISSING FOUR IN THE THUMBNAIL AHA

  47. IM SO EXCITED

  48. I haven’t even seen the first two yet and I still am trying to finish the
    this book. I’m sooooooooooooooo freakin’ excited!

  49. Umm so I blinked and missed it…

  50. I’ve learned so much in those tiny six sec.

  51. i gave the books and movies a chance but honestly they both suck

  52. That’s a sneak peek!??It’s more like a glimpse!

  53. Alyssa Marszalkowski

    Im so excited, i guess im like a divergent hipster lol

  54. I blinked, did I miss something?

  55. i thought the book was pretty good but it took to long for something big to
    actually happen. but the movie looks totally different so far :(

  56. Wat a tease

  57. So…. The shot knock off brand of Hunger Games?

  58. The books are way better.

  59. First movie: Respectable.
    Second movie: Gutter trash.
    Third movie: I’ll never know.

  60. They did it for the vine

  61. This looks good all ready

  62. Omg omg omg

  63. I thought that was Owen Wilson in the thumbnail..

  64. What is this, a vine video?

  65. Did anyone ask for this?

  66. im literally like:
    yahs YAHS YAAAAAAAAAAAAHS

  67. You’d think they’d get better the more movies they made, I forgot you can
    make anything good from shitty source material.

  68. Eh. More excited for regurgant

  69. SUCH A TEASE!!

  70. Ps. He dies

  71. we can’t even called these movies anymore: they’re “tv series” now.

  72. Heroine Teresa Deedee Agnes.

    looks good….Can’t wait to see the full trailer

  73. Kill me now if the first one was shit and the second one was horrifying I
    really don’t want a third cause it might cause the world to implode

  74. I thought the last book was practically a giant info dump… I do remember
    crying in it though…

  75. the series nobody asked for, it’s fruity o’s to the hunger games fruit
    loops….offbrand AF

  76. 7 seconds? I thought I watched the whole movie already? ohhh nvm it just
    feels like all the movies are always thesame!?

  77. 6 seconds though?

  78. That is the sneakiest peak i have ever seen

  79. Wtf 6seconds make me hold my breath away

  80. No one is ready for this

  81. coooomme onnn… another one?! wtf

  82. Kind of funny how they split the third book in two parts again and yet,
    they rename part 2 to a completely new name

  83. Matthew McConaughey

    alrigth alright alright

  84. This doesn’t look like in the book its soo different AHHHH

  85. dafuq was that?

  86. What is wrong with u people I love the film and btw seriously you want to
    see so real shit go and watch the worst film Spectre by Daniel Craig And
    btw i seriously don’t get why allegiant is the worst film you haven’t even
    seen the full trailer yet

  87. Sponsored by Vine

  88. that was the worst vine ever!

  89. the longest sneak peek ever!…

  90. WoW this trailer really told us a lot about the movie in fact i wanna watch
    it right now

  91. БЭДКОМЕДИАН, МЫ ЖДЁЁЁМ

  92. 6 seconds of Random scenes where people pull faces indicating immense
    action mixed with inception music… Great. :|

  93. More angsty teenage riot against system, yay!

  94. The next sequel will be call Four. So i guess they will tell a story about
    Four’s past ? Anyway i heard that Allegiant ending is that Tris will die.
    Sry if i ruin your story.

  95. not another one…

  96. ❤Shrek_Is_Love_❤

    PEOPLE WHO ARE SAYING THE LAST ONE SUCKED AND THIS ONE IS GONNA
    SUCK…….THE DIRECTOR THEY USED ON THE FIRST ONE THEY FIRED SADLY. HE
    TRIED HARD TO GET ALL THE SCENES IN THR BOOK PUT INTO THE FILM ALSO BUT
    THEY DIDNT WANT THAT AND FIRED him after the first . so its the new
    directors fault this sucks for you guys. (I don’t hate it, I focus on my
    favorite actors and brilliant scenary )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *